maandag 24 augustus 2015

Gehaakte knuffel Gijsje

Ik heb een amigurumi knuffel gehaakt die lijkt op Gijsje van Gonnie & friends. Heel leuk om samen met een boekje als cadeautje te geven bij een geboorte of verjaardag!


Afmeting: ca. 16 cm hoog

Benodigdheden

Haaknaald 2,5 mm
Maasnaald
ca. 25 g geel (Phil coton 3 kleur soleil 0045)
restje oranje
restje blauw
restje zwart
Fiberfill als opvulmiddel

Omdat Gijsje een auteursrechtelijk beschermd figuur is, kan ik het patroon helaas niet op mijn blog plaatsen.

Als je Gijsje voor jezelf wilt haken en het niet wilt gebruiken voor commerciële doeleinden, kan ik je het patroon wel e-mailen. Stuur een e-mail naar haakhooked@gmail.com. Free crochet pattern of Gertie also available in English!






19 opmerkingen:

  1. Erg leuk patroon! Mijn Gijsje is goed gelukt! Kan niet wachten op het volgende patroon! Groet, K

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te horen! Ik ben bezig met mijn volgende patroon. Die hoop ik deze weer erop te zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marrieke, wat een leuke patroontjes.. bedankt dat je ze met ons wilt delen. Ik heb de link naar jouw site op mijn haaksite gezet: Corry's Haak/Brei- en Knuffelhoek. Hoop dat er veel leden komen kijken bij je. Lieve groetjes mij....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, Corry, bedankt, veel plezier met het haken van de patronen! Ik hoor graag of ze leuk zijn geworden. Ik zag op je site dat je al heel veel leuke knuffel hebt gemaakt 😊!

      Verwijderen
  4. wat ontzettend leuk dit patroon en ook die van Gonnie.
    dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk patroon. Ik ben bijna klaar met Gijsje, en ook al begonnen aan Gonnie. Ik ben een beginnend haakster, maar met wat hulp kom ik er wel uit. Ik heb alleen een vraag over het laarsje. Er staat dat er een toer gehaakt moet worden in de binnenste lus. Daar bedoel je de voorste lus mee ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je Gijsje en Gonnie aan het haken bent! Met de binnenste lus bedoel ik de achterste lus. Goed dat je het aangeeft. Voorste en achterste lus zijn betere begrippen dan binnenste en buitenste lus. Ik ga het aanpassen in de beschrijving.

      Verwijderen
    2. Wat leuk dat je Gijsje en Gonnie aan het haken bent! Met de binnenste lus bedoel ik de achterste lus. Goed dat je het aangeeft. Voorste en achterste lus zijn betere begrippen dan binnenste en buitenste lus. Ik ga het aanpassen in de beschrijving.

      Verwijderen
    3. Dank je wel. Ik ga er meteen mee verder. Als ze klaar zijn stuur ik een foto

      Verwijderen
    4. leuk! ik zie de foto graag tegemoet :)

      Verwijderen
  6. Dank je wel voor je super leuke patroontje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan, heb je hem al gehaakt of ga je nog beginnen?

      Verwijderen
  7. Dank je wel voor je super leuke patroontje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel voor de leuke patronen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben nu met Gijsje bezig....bijna klaar. Superleuk patroon en ik kan niet wachten om het aan een vriendin te geven tijdens haar babyshower; nu Gonnie nog en een boekje erbij ��

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer dat je het patroon niet mag plaatsen. Zou het enorm leuk vinden om het te haken, net als Gonny en al de vriendjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje die gijs die wil ik
    erg graag haken .
    zou ik het patroon misschien ook mogen ontvangen ?
    Heb jou blog op mijn Facebook pagina geplaatst met een bericht
    neem is een kijkje op deze blog van marrrieke 😍
    en ik volg je ook hoor ben benieuwd naar de volgende mooie dingendie jij maakt .
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen